En tur till stan lixx

Efter skolan idag så gick jag till det lilla stadsbiblioteket för att njuta av livet (ungefär). Jag köpte mig en kopp kaffe och dök ivrigt ner i min mattbok. Dock hade jag lite problem med koncentrationen, här är varför:



Min linjal.
En helt till synes vanlig linjal, formad som en halvmåne med gradtal på. Jaha, varför kan jag inte plugga för den? Jo. Kolla lite mer noga. På texten. Märket liksom. Sagitta. Sag-itta. Okej, kanske var jag bara allmänt störig och trött, men jag tyckte det var störande. Låter som.. Eh ja. Fri tolkning hur jag tolkade det hela.



Dessutom har dom den blåaste toaletten ever på biblos (som mormor säger). Jag var tvungen att ta en egobild. Jag ser ut som en runkad tandläkare. Allt från mig, nu väntar plugghögen. Pussy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0