Fina facet

Ikväll, för nån timma sen, så la jag min första ansiktsmask. Eller nej, nu ljuger jag haha! Min syrra la en på mig för fem år sen kanske, jag kanske kan hitta en bild... Sak samma, det var en sån här peel off heter det väl? Som ligger typ en kvart och sen drar man av den. Jag hade inte varit o köpt den, hittade en inne i garderoben från danska h&m. Senaste jag var i danmark var klassresan i åttan, så två år gammal är den, minst. Tror det var avokado och nått mer i den, dont really now. Färgen var konstigt (typ blå-grön) och konstig konsistens. Men jag smeta på det. Och trots att det tydligt stod, INTE I ÖGONEN, så fick jag lite i ögat o börja gråta..

Så gick det en kvart, o jag peela off den. Haha, jag kommer nog göra det där igen, det var en väldigt skön känsla när den drog bort och jag kunde använda ansiktet igen. Tyvärr fick jag lite sådan där sak i ögonbrynet och när jag drog, ja, det såg ut som fiskfjäll. Men nu är jag så len o fin igen! Även om jag inte tror på såna här saker, så var det kul o prova. I will proabaly not do it again.

(titta vad fin jag är, helt utan produkter hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0