Hur man underhöll sig i nian och åttan, del 1

Jag känner för att ladda upp lite videoklipp, på hur jag underhöll mig i nian och åttan. Säkert bara insidesaker, men ändå, kul att se! Hoppas folk inte klagar för att dom är med!!

Här är då eve (en kär vän som saknas..) som hyser lite agg. Synd att jag inte minns vem the king var...
Observera hur fint marcus sjunger i bakgrunden, typ rosa helikopter


Här är Elin Ahlin min käre vän, som sjunger, hett som fan


Egentligen har jag ingen förklarning till de här tre videosarna, bara kolla o försök fatta



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha kul att titta på :D

2009-05-11 @ 22:14:45
Postat av: evelina

fyfan vilken tönt jag var O.o

men du var fett söt ju :D

2009-05-11 @ 22:23:55
URL: http://edeivard.blogg.se/
Postat av: nell

doktor nordgrens forskningsstudie i alkohol ju, en liten klassik följetong detdär :)

2009-05-11 @ 23:30:00
URL: http://oprofessionelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0