Jag är för arg för en rubrik

Idag var en good day. Typ. Nej inte riktigt. Jag försov mig en och en halv timma, jag har ont i hela kroppen, jag har varit på handlarkurs i tre timmar, jag vill bara dö och jag orkar inget just nu! Jag har grymt mycket i skolan (trots vad du säger ditt lilla äckel). Jag fick i alla fall min pizza och min tygpåse (som vi tackar rebecka för tipset för) och nu är jag fet igen, att jag aldrig lär mig..

Här kommer äckliga oredigerade bilder som jag hoppas aldrig mer får mig att vilja äta pizza. Eller nähä det gjorde det inte för som vanligt funkar inte FITTDATAN. åh nu ska jag sluta skriva, jag är så jävla arg på allt just nu! Inte happy face, verkligen inte.


Robin, ibland kan du vara en idiot.
(nej vi har inte gjort slut, nej vi bråkar inte, nej vi älskar inte varandra lite numera, han är bara kille.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0