nothing compares to yu

Idag åkte mitt lilla hjärta hem. Ja, han tog nog med sig en bit av mig också. Det är nått som saknas och jag har så grymt ont i mig. Jag önskar jag var rik och jag hatar att bo där jag bor. Det är som moa sa "några många stenkast" för långt bort. Jag ser absoult inte fram emot skolan imorgon, jag vill inte alls. Jag har trots detta skrivit en uppsats på spanska och försöker plöja igenom min 1900-tals klassiker, men det är fan heller lätt. Inget är lätt, verkligen inte jag iaf. Har fettat fett mycket nu, jag vet, jag har ingen rätt att klaga. Så jag klagar inte. Jag ångar ingenting och jag saknar inte ett skit. Ni får säga vad ni vill om mig och ni får göra hur med vill med era turer ut i inte fan vet jag. Jag bryr mig bara inte. Jag bryr mig inte. Det känns så oviktigt. Det känns inte som man borde göra så som ni gör, för fan, se the big picture! Jag vill till Robin nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0