Spel at the morgon

Jag ställer mig framför Robin som sitter i soffan o spelar, ska ge han en lite puss.
Robin - NEJ!! STÖR MIG INTE JAG SPELAR! 
Jag - Happ... (sätter mig surt i soffan)
Robin - Du får ge lite förvarning (pausar spelet) så puss nu.
Jag - Aldrig, ta ditt spel o spela. Köp dessutom ett spel med nakna tjejer! (allt han kommer få...)
Robin - Det har jag redan...


Spelberoende, not good.
Snart ska vi ta trakåårn och åka o köpa lite godis, robins kompisar kommer ikväll för att fira han (alltså inspektera mig). Det blir säkert bra, vi ska grilla o äta tårta. Nu måste jag platta håret, tänk om han ser mig i lockigt, dirr efter duschen? (oh no cia, han såg mig utan smink, med krulligt platt blött hår, är jag numera singel?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej baby, men om jag skulle se dig så, skulle jag dumpa dig som kompis <3

2009-05-21 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0