Summer plans

Mina sommarlovslöften (som typ nyårslöften fast bara för sommarlovet):

1. Bli brun, mycket viktigt (man kan ju se fem kilo lättare ut
2. Festa ungefär fyra gånger i veckan!
3. Knarka solen och sanda typ (observera att detta är en badplatsa, jag ska inte sanda)
4. Vara hetast på stranden (för att lyckas med punkt 4 måste punkt 1 funka)
5. Ha grillmys med mina flickor ofta
6. Tjäna på pengar på ett mystiskt sett (typ mamma o pappa blir helt plötsligt generösa)
7. Åka på festivaler och utomlands fett många gånger!

Hur min sommar kommer att se ut:

1. Jobba ungefär hela tiden
2. Stå inne i en restaurang = jag kommer förbli mörkvit, kanske blir lite röd av svetten som dryper ner från mig
3. Inte få pengar förens slutet av sommaren typ, vilket leder till inget festande
4. Vara trött hela tiden och jobba hela dagarna, alltså ingen strand eller sol
5. Få stressattacker på jobbet
6. Säkert behöva plugga
7. Gå upp i vikt av all onyttig restaurang mat jag kommer äta
8. Vara i Sverige typ hela tiden/möjligtvis Åland för att träffa Robin. Blir max en b-festival i Mariehamn i sommar (dock ären nio dagar woho)
9. Få ungefär en lika misslyckad sommar som förra året :)

woho, allt kommer ju bli perfa! Jaja, jag har iaf inte dåligt med cash i augusti!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0