To be fat, or not to be.

Igår diskuterades det hett vid maten hemma. Idag var det knappt någon lunch i skolan. Min slutsats; mat hemma, helt klart ett bättre och säkrare kort. Men det här med mat, jag är så tjock! Jag fattar inte varför jag inte går ner i vikt, jag rör mig som jag ska och allt.. Hm, detta är inte bra.

Stina var very hot idag and my friend typ. Förutom när hon skrek som en tjej på matten. Vi labbade på naturkunskapen idag. Gud vad jag verkligen inte har något att skriva, har bara en bild jag vill ladda upp, hihi.

NU VAR JAG TVUNGEN O TA BORT BILDEN PÅ STINA

Och när jag ändå håller på så ska jag kanske ladda upp cia2? Eller nä, då blir min blogg så porrig, men eftersom att jag vill hänga ut folk i min blogg så får cia1 (den påklädda versionen) synas.


Vad jag har ätit (sen igår):
3 tallrikar med yoguhurt och flingor/musli
2 tallrikar risgrynsgröt
1 påse lösgodis
2 sandwich
1 potatisgratäng
Typ en halv nachotallrik
1 tallrik fisk
5 hårda mackor med ost och smör och skinka
3 glas oboy
1 påse popcorn
1 dubbelmacka
1 risifrutti
... för att inte nämna allt onyttigt!!

Nu hoppas jag att ni ser min dubbelmoral till början av inlägget?

Grattis mig och Robin, tre månader! Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TA BORT !

jag vann, jag la ut bilden ;)

2009-05-14 @ 18:06:34
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ciaia

vill du se mina nya skärsår ?

2009-05-14 @ 20:58:54
Postat av: Ciaia

vill du se mina nya skärsår ?

2009-05-14 @ 20:58:59
Postat av: Ciaia

vill du se mina nya skärsår ?

2009-05-14 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0