Got nothing to worry about

Idag var en sån där dag när allt gick fel men det kunde inte ha gått bättre. Många höjdpunkter, men jag kände ändå att det var mycket som talade emot mig. Det var bra, men kunde ha varit bättre! Det är alltid irriterande när det blir så, när jag inte presterar bäst. Äh what ever. Jag fick min efterlängtade kebab, ett telefonsamtal med Robin och bra betyg på kulturen! What else is needed? Jo juste. Helgen vill jag ha. Jag vill ha Robin.

Nu står det en liter mjölk på mitt skrivbord och jag kan inte böja mig för magen tar emot. Jesus. Det var inte så jag hade tänkt att det skulle låta. Vadå, fattar ni inte? Ja men kolla då! Jag har druckit så mycket mjölk att jag har blivit en ko!!! Fast utan fyra tuttar, med fyra magar och ett tjockt tarminnandöme. Innan detta spårar ut så avrundar jag nu. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0