Here's the day you hoped would never come, don't feed me violins just run with me through rows of speeding cars.

Jag gillar tisdagar. Nähä, vilken skräll. Precis som alla andra elever i SP2A på Eskil så älskar jag nog tisdagar. Det är nämligen våran lediga dag (förutom de som läser steg två om jag inte minns fel, språk alltså). Tisdagar är också en bra dag att vara ledig på, man bryter av veckan och det känns som om jag bara går tre dagar i skolan, vilket är väldans bra.

Men. Jag känner mig knappt ledig. Eller jo, klart, idag sov jag till halv elva, vilket var jädrans skönt. Men jag har en väldigt hög hög med plugg (kan man skriva så?) och så är jag hästvakt. BRÖL. Ja, verkligen super-BRÖL. Det innebär att flera timmar går till att mocka skit och borsta hästar (för att få högre månadspeng) och att plugga. När sätter ledigheten in?!!!!!

Jag har visserligen varit vaken i cirka två timmar utan att göra ett skit, men ändå. Äh, jag har ju gjort något. Planerat framtiden. Har ruggigt stora planer nu, får vänta ett år, sen sätts dom i verket. YES.

En enormt fin bild på min far och lilla mig bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0