Nu menar jag allvar. Rudbeckianska sp08b

Jag hade tänkt att bara skita i detta omogna beteende och strunta i det, jag är bättre än så. Men om man inte kan sluta, så ja. Jag har ip-nummer. Om ni skriver en gång till så polisanmäler jag er. Och det kommer jag också göra. Om ni inte nu ber om ursäkt och säger vilka ni är så polisanmäler jag. Jag vill ha en riktig ursäkt, jag har inte gjort något fel och det är här helt fel behandling av er. Jag tror inte hela klassen är bakom detta men du/ni som har gjort det här ska be om ursäkt till mig och aldrig skriva något taskigt tillbaka. Vad vill ni egentligen? Såra någon som inte har gjort något? Hallå...?

Tycker det är skittråkigt att det ska gå såhär långt, men det här är trakasserier och jag tolererar det inte. Att sedan trakassera min mamma och våran relation... Det är för långt.

Kommentarer
Postat av: kusin

Är dom dumma i huvet eller? Idioter. Du är bra Emma!

2009-11-26 @ 18:13:31
Postat av: Caroline

Stå på dig Emma! Jag tycker du borde anmäla direkt. Det är ju nått fel på dom.. otroligt omogna! DU ÄR BRA! <3

2009-11-26 @ 19:00:04
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är smart, rolig, social, as cool och kan komma hur långt som helst med ditt liv! Det är sånna som du som får ta sånt här "skit", elr ja det är ingen big deal för dig, du vet ju vem du är och vad du vill. Läste kommentarena och känner igen beteendet från när man gick i hmmmm 5an? om ens det!



Jag förstår att du blir arg men om du du frågar dig själv vad är det du igentligen blir arg på? tydligen så förstår du ju att dem inte är ett hot för dig direkt...aja det var allt jag ville säga hihi, ta hand om dig :)

2009-11-26 @ 20:08:19
Postat av: rebecka

Men gud, vad är det för fel på människorna? Ingen av er känner ens Emma, vad har ni för rätt att trackasera någon ni inte ens känner? Emma är världens gulligaste och vill ingen illa. Att ni ens beter er på det här sätter är sorligt. Förmodligen har ni ingenting bättre för er än att försöka såra en person som ni redan vet är bättre än er. Emma är stark, så lycka till sp08B..

2009-11-26 @ 21:24:50
URL: http://rsz.webblogg.se/
Postat av: iza

du är grym och det vet du.

dom borde hålla käften och suga min kuk...

2009-11-26 @ 22:06:48
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: MOS

HAHAHAHA! förlåt men det är sorgligt roligt att de ens lägger ned tiden.



Det roliga är ju att du "vann" genom att de skrev första kommentaren. och något som är ännu roligare är att de själva inte fattar det.



och vilka är de bortskämda ungarna som inte lärt sig att respektera äldre och framförallt lärt sig respektera en riktig kvinna, en mamma?



Puss på dig Emsi!

2009-11-27 @ 10:48:08
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: Tjejen@RU

Tjoho min goda vän emma. Var tog du vägen?^^ Finns ett ordspråk som lyder. Det krävs två personer för att bråka.^^ hihi.Jobba med dig själv och dina störningar du har som person och du kan ju be din "vackra" mor om hjälp.She seems to be that kind of person. Lr ni kanske inte har en såkallad fysisk relation utan mer liksom lever tillsammans genom internet?^^ Snälla svara på detta vi saknar dig faktistk i skolan. Du lös upp våra dagar i mörker. Du spred ett ljust sken du var som en frisk fläkt. Du är toppen åp min snopp du har kroppen som en topp du är nästan som min tjej även fast jag älskar dig. Du spelade fiol men slutade i fjol kan du värma mig om natten jag fryser så om .... tasken. Tilläggas Sjung den med melodin som Björn gustavsson gjorde när han skrev sitt fenomenala verk till Carina Berg. Puss puss puss puss puss. hihiii

2009-11-27 @ 15:53:42
Postat av: rebecka

vad säger du emma? Det luklar anmälning på g..

2009-11-28 @ 00:23:27
URL: http://rsz.webblogg.se/
Postat av: Robin

dom fick sin varning, anmäl dom

2009-11-28 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0