Pizza är visste mysigt, juuu!

Ikväll är inte min lillasyster hemma så jag försöker övertala mamma att vi ska äta pizza hemma ikväll. För det är ju lite mysigt, och lite billigare när buffeln inte är hemma och äter som en oxe.. Fast mamma var inte riktigt på det.

Mamma - Nej men pizza är inget mysigt, jag vill ju att pappa ska laga mat åt mig!
Jag - Du är en bortskämd fru!
Mamma - Men inte mer bortskämd än dom flesta männen där ute..
Jag - Jaja, du förtjänar väl det då.. Stackars pappa..
Mamma - Ja, du får väl fråga pappa när han kommer hem.

Hallå, vad tror hon? Att pappa inte ska vilja köpa pizza och stå o slava vid spisen ett par timmar en fredagskväll? Åh, min mamma känner verkligen inte min pappas matlustar. Jag har så vunnit denna diskusion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0