You calm the storms, and you give me rest. You hold me in your hands, you won't let me fall.

Dagen har bjudit på en salig blandning av randlinjer, daim, LÖRDAG, kulturnissar och cheeseburgare. Det är inte alltid lätt att hänga med i mitt liv. Jag blir yr bara jag tänker på allt. Jag hoppas i alla fall att mina helgplaner går att genomföra och att jag inte blir allt för ensam. Dagens nedräkning är självklart tills på torsdag, min stora dag! Att bli 17, jesus vilket stort steg.. Det känns som en ny era, en ny tid för människan.

Jag fortsätter dessutom mina förlovningsplaner och här näst så planerar jag att bli gravid, alternativt göra Robin gravid då lite av mitt ansvar skulle sjunka. Vilket vore bra, jag vill fortsätta med mitt liv! Robins liv är inget liv, utan mitt liv, så det kan jag förstöra. Nu måste jag endast komma på hur jag ska lura honom att könsoperera sig, gro en livmoder och sen fortsätta älska mig, inga problem?!

Jag bakade en rulltårta idag. Tänkte visa en bild, men den sprack. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0