You know that I don't believe you

Och nu har jag tröttnat på det enkla, så jag gjorde mig en superenklare design. Åsikter gillar jag alltid. Allt jag ber är att texten faktiskt går att läsa. Kind of hard, i know!

Och det är lördag idag. Och jag har varit på tuna park och i stallet. Jag gillar stallet. Att få klä ner mig, gå i leran, luta sig mot hästen, lukta in hästlukten, klappa, mata, rida, gosa. Att mocka, halma, hö-grejsa. Ja det är faktiskt väldigt mysigt alltihopa. Och med mamma o pappa. Gillar när det är vi hela familjen, förutom oxen (syrran). Alltså, hon får ju gärna vara med, bara hon inte surar. Då blir jag ledsen. Då skär det i mig. Bråk är det värsta jag vet och jag får alltid såna, jag vet inte, inte riktigt skuldkänslor, men nästan. Och då skär det. Hårt. I hjärtat. Auoch, jag gillar det inte.

Fem dagar kvar nu. Till stor.

Jag vet att jag är den jag är. Och på måndag ska jag till skolan. Och jag ligger jäkligt mycket efter tror jag. Och jag och Robin har varit tillsammans nio månader, fast det hade vi glömt bort. Nu har jag sendrag, i benen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lines där, men jag tycker att du är mycket sötare på riktigt än på den där bilden! Puss, love you!

2009-11-14 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0