You only have to look behind you at who's undermined you.

Det där med lastfm.se är underbart. En väldigt bra hemsida som jag lär mig att älska mer och mer haha. Det är en musiksida där man bara enkelt skriver in sin lilla favoritartist och sen klickar man på sök. Voila, där är han/hon/dom/den/det?! Man klickar sen på liknande artister och sen JIHA, har man musik för ett år. Har hittat så himla mycket bra musik där, de senaste månaderna. Bara så ni vet, bara ett litet tips sådär. Jag rekomenderar denna sida starkt, just för att hitta ny musik!

Nu ska jag redigera lite, läsa lite på internet, försöka bli lite bättre, försöka lära mig något. Och sen väntar forntiden och medeltiden och en promenad med hunden. Ses senare, ja!

Kommentarer
Postat av: mandie ♥

Tack så mkt att du tyckte den var snygg! :)

Din var oxå fin!

Fortsätt läsa och kommentera.

Kärlek /Mandie

2009-11-15 @ 16:44:02
URL: http://aamandaduverell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0