Barn, låt detta bli en läxa för er...

Nu på kvällen så har jag varit hästvakt åt ja, hästarna haha. Jag har varit nere hos dom och mockat och gett dom lite kvällsmat. Jag cyklade ner med min hund, för att jag är liten och har inte körkort. När vi skulle hem så var det såklart mörkt och jag hade, såklart, en pannlampa på mig. Detta tyckte jag var skitkul och lekte lite. Izor (min hund, inte min cykel) sprang bredvid mig och sprang haha. Han sitter fast i cykeln med hjälp av en "sak". Jag tittade ner på marken och skakade på huvudet så att ljusfläcken från pannlampan rörde sig på marken framför Izor (hunden.). Han brydde sig inte och så jag skakade ännu mera på huvudet, detta ledde till;

• Jag blev yr
• Vi cyklade ner i ett dike
• Jag trodde jag dödade Izor (hunden).

Ja. Som sagt, man ska inte leka i mörkret!! IT'S DANGEROUS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0