Bröl.

"I am a bad blogger". Jag undrar hur många inlägg som börjar med det? Syftet av det hela? Jo, men så måste det vara. Man måste få vara dålig ibland. Men för det mesta är jag bra och jag har ändå inget liv så jag ska nu fylla upp det med lite bloggning. Jag vill göra om min design och hittade, genom lite sökande på älskade google, en hemsida där man kan få gratis designer! Och det är fusk som fan, det måste jag väl få tycka, men lite kul är det. Hittade en som jag föll för, men ääääääh, moraliskt skit är väl inte så viktigt?

Igår puttade jag omkull en pensionär på stan. Så att den gamle mannen bokstavligen talat föll omkull på marken. Jag fick dåligt samvete, synd om den lilla gubben ju! Men, han överlevde nog. I hope.. Jag reste han i alla fall och han fortsatte att gå, men ärligt talat, är det inte lite elakt? Att knuffa omkull en stackars gammal man?!

Jag måste fundera.

Kommentarer
Postat av: hon med skadeglädje

jag sitter och garvar med bilden i huvudet med en pensionär som ligger på marken halvt blå slagen. Detta gjorde min dag, helt klart !

2009-10-20 @ 21:55:41
Postat av: Robin

Människorna av den snälla sorten lyfter in fröpåsar åt gammla tanter iställe för att knuffa omkull dom !

2009-10-22 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0