Cities in dust.

Vid middagen idag så hade vi lite familjemys! Jag gillar familjemys. Vi åt god mat, kycklingfilé med ädelostsås och pommisar. Det satt bra på valkarna. Hur som haver. Vi ska till IKEA imorgon bestämde jag och Sara. Eftersom att vi tydligen är majoriteten av familjen (?) så blev det så. Imorgon alltså. Ikea. Ja. Jippie. Yes. Jag älskar ikea! Jo, jag måste egentligen plugga, men Ikea är bättre! Köttbullar för 16 kronor och massa fina saker. Nu jävlar ska rummet fixas. Och så blir jag fixad. På en liten del. Det låter som en plan. Fixa rummet, fixa Emma. En del i taget, en del mindre att fixa sen. Åh, nu blir jag ett väldigt stort happyface! Jag har sådana planer för mitt rum! Okej, jag vet att jag inte kommer köpa en enda sak, men ändå, idén är kul! Nu ska jag surfa på inredningssajter osv på internet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0