Det faktum att mitt lov känns lite onödigt.

Det är lov. Och det är ju ett sådär lagom sällsynt tillfälle. I måndags vaknade jag klockan åtta, PIGG. I tisdags vaknade jag klockan halv sju, PIGG. Idag vaknade jag klockan nio, PIGG. Hallå var är min tonårigasovmorgon? Nu kan jag ju inte säga till alla att jag var fett cool under lovet och sov hela dagarna. För det gjorde jag ju inte. Jag är dödstrött runt tolv och behöver inte fler är åtta timmars sömn. Jävlar, det bor verkligen en pensionär i mig!!

Det är realtivt fint väder ute idag här hemma hos mig. Fast så brukar det ju kunna vara på morgonen och sen blir det dåligt under dagen. Jag hoppas på blå himmel resterande dagar av veckan, då jag kommer vara ute väldigt mycket. Jag kommer vara både hundvakt och hästvakt i fyra dagar ungefär. Mamma och pappa åker till Berlin idag och jag hoppas dom får det kul, men jag kommer verkligen bli en friluftsmänniska...

Jag har inte gjort något med mitt lov för övrigt. Fast nu händer det ju. Häst och hund liv, yäj. Men imorgon så tror jag moa kommer över och på fredag kommer mina tjejkompisar så det är ju två kvällar iaf. Ikväll blir jag HELT själv hemma, eller nej, jag har ju Izor och marsvninen, men den där lilla systern hon ska på fest. GAHHAAAA. JAG ÄR ÄLDRE. JAG BORDE GÅ PÅ FEST. BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0