I will be alright!

Idag fick jag återfall. Efter flera månader av strong resist. Nachoooo!! Den skrek på mig på lunchen när det serverade somaliskmat som inte ens kunde uttalas. Så jag och Stina drog ett fett och jag fick ÅTERIGEN återställa räknaren på min mobil (you know). Det faktum att jag umgås med Cia och Stina borde ge mig många grymma o hemska saker att skriva om, mycket sköna flickor, lite utav livsfilosofer. Men priset går till en bussresa hem. Med CecElia. Och mr raska på. Och anonyma ib-elever. Och skratt. Och ja, inga mer detaljer.

Min far tycker att en klok tanke är att åka till coop mitt i natten, så vi ska snart dra. Och handla fett. Jag pluggade naturkunskap och frågade pappa vad man har kolhydrater och fett o allt till; för att bygga på fetman. Ja, kanske det. Utan det så blir man smal... Hm. Sounds good. Kanske. Jag är inte hungrig. Vill äta ändå. Ond cirkel? Don't tell me.

Och ja. It's always you and me. Hur lite jag visar min kärlek så finns den. Inne i mig. Typ. Och du vet att jag älskar dig. Ganska för jävla mycket. Nu fryser jag om BENA. Kanske ska ta på mig en filt?! Eller strumpbyxor. Publicera or not?!

P.s kakorna blev misslyckade.

Kommentarer
Postat av: C

ååååh Rask är sååå speciell, ååååh // Emma

2009-10-22 @ 20:58:45
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0