Det är jag

Jag borde plugga så nu ska jag göra det. Allt. Men jag shoppade örhängen idag. Titta, fina va?!



För övrigt. Innan tåget gick idag så sprang jag till pressbyrån o köpte djungelvrål<3 Dom är alltid väldigt mysiga o sitta o tugga på. Så jag köpte min påse och så kom tåget och sätter mig tillrätta i stolen och ja. Relaxar med lite musik osv. Tar några djugelvrål, sega o hårda, tyvärr. Men jag tuggar på. Dom fastnar i tänderna och usch, det är lite konstigt. Men tugg tugg. Och så vänder jag på huvudet och ser tre personer som bara står o råglor på mig. Inte konstigt, jag måste ha sett ut som en jävla ko när jag idislade mina vrål. Behöver jag säga att jag lät påsen vara tills tryggheten i kvicksund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0