Idag laddar vi för en perfekt fredag!!

Just nu peppar jag för en ny skoldag! Jag börjar klockan tio, men måste åka in med tjugo i nio bussen, yiha! Pappa sa till mig; om man bor i kvicksund får man räkna med lite resetid osv. Jaha, men jag har inte valt att bo här ute?! Nu vill jag kanske inte flytta, nej det vore tråkigt, men ändå, det är skam att det går så få bussar.

Jaha. Idag har vi idrott. Och lunch. Och naturkunskap. Och matte. Och slutar klockan tio i två om jag inte minns fel. Det känns bra på något sett, jag tror faktiskt att jag kommer gilla fredagar. Och sluta med matte, fan vad nice! Nej jag är inte ironisk, jag tycker bara att det är ett sånt ämne som man ska ha sist på dagen och sist innan helgen, för att slappna av lite. Yes. I do love matte. Nu får vi se om det fortstätter vara så även efter idag, när jag ligger en månad efter osv osv.

Jag sitter på min skoldator nu, vilket jag inte har gjort på några månader. För att padden är sönder, liksom musen. Så jag måste ha en vanlig mus och det är hemskt. JÄVLAR NU MÅSTE JAG SPRINGA TILL BUSSEN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller så med dig om fredagen! Den är så skön :) Men du, har du lattat ner ett gratis photoshop elelr något då? För vi hade det förut men det var något testskit som försvann efter ett tag. Tell me I want to know! ;)

2009-09-25 @ 09:10:28
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0