It's like you're a dream.

Jag är hos han nu! Det är lovely och jag gråter haha! Vi har verkligen levt bondeliv om man säger som så, bland annat så har vi plockat upp potatis, stått i en potatismaskin typ på en åker och rensat potäter. Haha. Det är intressant. Verkligen något jag inte upplever alla mina dagar. Vi sover och jag är kär.

Nu lagar Robin en macka och sen ska vi kolla på some tv i think. Vi ska även vara hundvakt och äta ben&jerrys ikväll iiih! Jag vill på bio, Robin hatar åländska biografen, så vi får väl se hur det blir. Jag vill verkligen se Flickan som lekte med elden, första filmen var underbar och böckerna!! Ja dom ska vi inte ens prata om. Så jävla bäst säger jag bara. Dessutom så läser jag just nu Tillsammans är man mindre ensam. Och den är fin. Jag gillar det. Får väl några timmar på mig på väg hem o läsa HEHEHE.

Robin har virus på sin dator, alltså inga bilder. Men have no fear, emma is here. Typ. Jag har stora fotoplaner och på söndag/måndag leverar jag några bilder tror jag. Usch och fy, nu vill jag inte sitta mera vid datan, jag är hos min pojkvän och jag ska leva ungt kärleksliv!

p.s hälsa min familj, den familjemedlem som läser det här. jag älskar er alla och saknar er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag blir bara så glad av dina Emma hjärta Robin- inlägg, älskar att läsa dem :)

2009-09-20 @ 12:10:34
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0