Jag är en sadist.

Jag är en sadist.

Eller ja, det heter det väl, när man tycker om att se folk som skadar sig? Okej, förknippa inte detta sexuellt nu haha. Jag gillar inte heller att tillfoga folk smärta, nej gud nej. Jag tycker däremot att det är skitkul att se någon slå sig, ramla, trilla, slå i en tå och så vidare. En ypperligt sådant här tillfälle befanns sig på tåget hem från Västerås idag.

Nästan framme i Kvicksund och folk börjar röra på sig mot dörrarna. Det var ett sådant där lite äldre tåg, ett turkost som jag säger, allt är typ fesblått inne i tåget, eller ja, turkost. Ni vet säkert vilka jag menar. Och dom där dörrarna som leder ut till det lilla rummet där ytterdörrarna är, liksom där man stiger på. Så skjutdörrarna på sidan haha. Jag har lärt mig den hårda vägen att dom springer man igenom. Det finns bredvid dörren som en lampknapp man trycker på, dörren öppnas och cirka några sekunder senare så stängs det igen. Hårt. Och snabbt. Jag hade kommit igenom dörren och stod o väntade på att vi skulle anläda. En tjej, cirka 20, pratar i mobiltelefon och ska ut till det lilla på och avstigningsrummet, men det är rätt så mycket folk där så hon ställer sig mitt i dörröppningen hihi. Ni börjar fatta det roliga va?

Hon står med ryggen mot själva dörren och jag bara le. Stort. Hehe. Och PANG så flyger dörren på henne. Tyvärr så stannar den på hennes rumpa och far inte in i hennes rygg, men hon skrek ändå. Alltså hahaha, nu när jag skriver det här så känner jag mig ASELAK, men det var så kul! Ingen sa något och hon fick ont och jag fick fnissa lite. "Dumma stadsbo". Skadegjälde är den sanna glädjen.



Ja, jag hoppades på a) mamma trillar in i elstängslet b) kon tuggar på henne lite sådär.
(nej så hemsk är jag nog inte mot min egna mamma. typ. kanske.)

Kommentarer
Postat av: emma

Hm, indragen månadspeng, låter det som...

2009-09-11 @ 23:57:49
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0