Jag vet att jag döljer en sanning.

Okej, ni som vet historien, läs noga! Häktet. Japp. Han ringer hela tiden, tre gånger bara idag! Jag blir rädd, vågar inte svara och slänger på luren. De senaste två veckorna har han ringt kanske åtta gånger. Fyfan. Inte en enda gång har jag vågat svara. Vad ska jag behöva göra? Byta adress, telefonnummer och flytta till Kiruna? Eller någon annan lite by, typ virsbo. Tror farmors faster bor där för övrigt.. Nej men, att han inte fattar?! Jag slänger på HELA tiden. Tänk om han blir sur?! Tänk om han söker upp mig? För fan, nej nej nej. Jag kan inte fatta hur man kan vara så trög som jag var? Jadu.

Jag är hemma och chillar på en fredag, ni kan nog få några till blogginlägg. Och tack Hareg för den fina kommentaren! :)






Love replaces fear.

Kommentarer
Postat av: Ciaaa

Jag tycker att du ska svara och ta reda på när han har besökstid. Så åker jag dit och smittar han, hårt.

2009-09-12 @ 09:48:38
URL: http://sticksandstones.blogg.se/
Postat av: izaFACE

låt din pappa svara!

2009-09-12 @ 11:04:57
Postat av: Robin

Suck, du skulle inte ha gett han numret från första början :P

2009-09-12 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0