nobody can see us, it's a you and me house

Robin Mattsson den heta saken har åkt hem. Vilket är lite tråkigt. Okej. Inte så lite. Det gör ont och jag saknas eller hur jag ska säga. Jag är kär. Jag är tonåring och jag går i skolan. Vilket gör att jag kan ändra på väldigt lite. Mysig helg var det i alla fall och nu har jag fixat lite framtidsplaner. Jag och Robin snurrade på stan idag, jag har blivit ekonomisk?! Hittade saker jag ville ha, övervägde, hänge tillbaka. Detta har aldrig hänt.

Jag har gula naglar och jag vill försvinna från verkligenheten. Så nu ska jag spela The Sims. Jag måste hålla med anonym eskilit på min blogg; Eskil eskil eskil. Ja. Det är bra skit. Men jag gjorde ett val och nu får det vara som det är. Jag får ta det som det är nu, göra det bästa av det. Men en sak ska ni veta; jag är inte någon som man kör över. Jag är här. Jag finns här. Jag går inte iväg. Och jag kan. Jag är faktiskt Emma Nordgren. Och jag kan bli vad jag vill i världen, så ingen kör över mig.


Eftersom att jag bor i Sverige uppfattas jag just nu som ett ego. Men det handlar faktiskt om självkänsla och jag vet vem jag är. Jag vet vad jag kan och jag vet att jag är bra. Och ibland måste man säga det till sig. Så jag tänker inte be om ursäkt för att jag tror på mig själv. Folk borde inte tycka jag är konstigt; folk borde ta efter mig. För lite självkänsla och lite självförtroende skadar ingen! Bara det är i lagom mängd så att säga.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va bra sagt! Jag tror också på dig!

2009-09-07 @ 16:57:33
Postat av: izatyp

sssså att sssssäga

2009-09-07 @ 21:46:30
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0