Pms är inte alltid så lätt:

Robins klasskompis har tydligen haft pms idag.

Robin säger (18:46):
hon vart så jävla irriterad på en i klassen så hon la en snorlåska i hans kaffekopp ^^
Robin säger (18:46):
hon vart så jävla irriterad på en i klassen så hon la en snorlåska i hans kaffekopp

Det är bra åsa, you go girl. Men jag vet. Vi har nån gång varit där, när man blir så arg att man inte vet vad man ska göra. Pms är iaf en bra ursäkt och den fick jag använda idag för att jag började böla när robin sa att han älskade mig (som om han inte har gjort det förrut liksom) och jag tyckte det var världens finaste ord just då. Usch då, hur han står ut, det vet jag inte.. Det måste vara min otroliga inteligens och mitt kvinnliga yttre som drar honom till mig.. Inte det inte? Kärleken behöver kanske inte alltid någon förklarning?

Kommentarer
Postat av: nellie

en gång på kära tegelviken var jag rätt pissed på nån lärare, sen satt jag inne i deras arbetsrum så jag passade på att slicka på alla kakor som låg framme på ett fat! jag blir fortfarande glad när jag tänker på det:D

2009-09-30 @ 21:28:57
Postat av: åsa

haha suck.. mitt humör är så underbart (dock tvättade jag ur den sen, när jag lugnat ner mig och kom på vad jag hade gjort)

2009-10-01 @ 10:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0