They would understand

Trots att det var en sådan där "film-höst-dag" idag så var det en bra dag. "Film-höst-dag" innebär inte att jag vill kolla på en film. Nej det innebär att jag vill ha en sådan där höstdag som dom har på film, ni vet, framför en brasa, i en stor skön soffa, på landet typ, med en kopp choklad, en hund, en bok och kärleksbekymmer. Okej, nu tänkte jag nog lite på mycket på The holiday, men ja, sak samma. Det gör ingenting, för en sådan dag ville jag ha. Och jag tror jag ska försöka fixa det imorrn. Ledig imorgon liksom. Jag har sjukt mycket plugg att göra, men vad spelar det för roll? Jag ska spela Ane Brun, tända ljus och burra ner mig i sängen med idéhistorian. Ja, faktiskt kan det bli mysigt. Jag tror det. Helt själv hemma imorgon. Senaste gången jag var det var... Hm.. Aldrig. Alltid någon hemma. Vilket normalt sett inte stör mig.

McEskil va. Ja. Det är bra skit. Mer ingående om det behövs inte berättas. Men grejen är att Cecilia är en fin person. Ja, men Stina också såklart. Har jag sagt att jag älskar min klass? Har jag sagt att jag är lycklig? Har jag sagt att jag ser livet ljust? Har jag sagt att jag känner mig harmonisk? Har jag sagt att jag vill lära mig saker? Har jag sagt att snart kommer Robin?

Juste. Idag skickade jag in en av mina små texter för publicering. Ojdå. Nu sa jag för mycket. Ja. Ibland skriver jag. Och det är väl inte en artikel precis om man säger så. Eh. Vi får väl se hur det går. Förmodligen blir den inte publicerad, men blir den så lovar jag att jag länkar om ni får första gången se en äkta text a la emma.

Kommentarer
Postat av: Ciaa

Det ser superljust ut!

2009-09-29 @ 15:40:26
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0