At night I wake up with the sheets soaking wet and a freight train running through the middle of my head. And you, you cool my desire.

Min datastol har gått sönder. Eller ja, den är ju fortfarande funktionell men om jag snart sitter i en rullstol på grund av en bruten rygg, well, bli en förvånad. Det saknas en liten pinne som ska hålla ihop benen och det känns inte helt säkert. Men vad gör det, jag hatar ändå min stol och för nån månad sen eller nått sånt så drömde jag att jag eldade upp den. Så mycket hatar jag den. Till och med mitt undermedvetna hatar min stol. Fyfan. Den är brun och ful och av trä och jag tror det är för låg för jag får alltid ont i nacken och axlarna när jag sitter på den.

Jag har tänkt på en grej. När man säger att man får ont i axlarna, tänker folk då liksom längst ut på kroppen, där armen börjar? För det är väl där axlarna är? Men jag menar ju liksom rakt över nyckelbenen haha, på väg mot halsen haha. Störd jag är. Borde inte fortsätta denna konstiga diskusion med mig själv. Vem vet var det slutar när jag diskuterar anatomi med en obildad ung kvinna, dock en snygg kvinna, men vad gör det?

Jag slutade tidigt idag. Skolan är sämst. Jag hatar skolan. Jag vill inte vara i skolan. Av flera anledningar. På fredag har jag tänkt att jag ska kanske göra västerås ett litet besök. Det känns inte helt 100. Who cares? Jag lyssnar på Bruce Springsteen the greatest!! (Dock bara två låtar som jag gillar haha, den och den) Ja, jag har länkat dom förrut. Tusen gånger. VÄRLDEN MÅSTE INSE, han är ett jävla geni. Ett under. En man. En jävla skönhet (ungefär.). Mhm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0