Idag är det måndag den 19:e. Sju månader kvar.

Som vanligt när jag blir uttråkad och får ont i magen när jag går in på min egna blogg så gör jag om den lite, och då känns det alltid lite bättre. För er töntar som fortfarande använder internet explorer så har jag gjort en liten fiffig-grej i menyn, bara klicka på den lilla typ jordgloben bredvid texten "bloggen ses bäst i mozilla firefox" så kan ni få ladda hem firefox, gratis!!! Och firefox är mycket snyggare, enklare, mer praktiskt och snabbare!

Till något annat, idag så skulle jag och syster online.shoppa och jag klickade hem saker för 2000 ungefär, tills jag ser (hata hm) att det är leverans på ungefär hälften utav sakerna i slutet av juni...... Irriterande och jag blev ledsen. Så nej tack, nu blir det inget onlineshopp och nästa vecka ska jag åka och bränna pengar. Efter födelsedagspresent till mamma och Robin, vilket jag har världens bästa planer för! Så Robin, be afraid, very afraid!! HEHEHEHE.

Nu, plugga lite sista matte.... Äh, vem lurar jag, först ett avsnitt 70's show och sen sängen, ledig imorrn från skolan men istället ska jag till mitt andra hem (jobbet) och vara trevlig. Mycket skönare att jobba vardag än helg, var helt slut efter lördag och söndag.

NATTI (p.s vad tycker ni om den enkla designen?)

(och ja, jag vet att headern är slarvigt redigerad... tyvärr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0