Min lilla bäbis.



Känner för att visa att jag har världens sötaste hund. Så det så.

Farmor är här just nu och skriker för fulla muggar. Poor lilla syster som sover, hon lär ju ha vaknat för ett tag sen men inte vågat sig upp.. Det är lördag idag och jag vaknade strax efter åtta, fyfan. Det är inte kul!! Jag vill inte ha måndag, orkar inte tillbaka till skolan. Av flera anledningar. Men. Bara att bita ihop, kanske trean blir bättre?

Jag har nu spillt både 10 liter fetaost + spad och en kopp kaffe på min högra converse. Den vita fetaost-spaden blandat med gult kaffe (eller vad torkat kaffe har för färg) har nu bildat någon sorts mögelliknade färg på skon. Och den vänstra är vit. KUL. Mina älsklingar. Som är dyra. Blääääääääääääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0