And so the new life begins.

Jaha så att mitt nya liv lever vidare. Vikt väktarna. Feels scary. Men det är sånt man måste göra för att kunna leva igen. Jag vill inte ens säg hur mycket jag har gått upp sen i somras, jag blev själv så chockad (inte stått på vågen sen i augusti). Och jag började nästan gråta. Så ja, dags att ändra något. Och imorse blev det en weird, men god mix, av havregrynsgröt, bananer och kanel..? Endast dittan o dattan så många points. Helvete, jag håller på o bli en pointsräknare. JOBBIGT.

Jag ska snart dra iväg mig till jobbet. Nackdel med att jobba på restarurang: Det finns alltid något att äta, någon liten småkaka som ser ledsen ut. Men ja, sånt får man bara skippa nu då alltså? KOMMER BLI EN LÅNG DAG.

En fråga till alla ålänningar: Ni säger ju småkusiner. Om man bara har en "små"kusin, säger man liten kusin då? Jag bara undrar. (Och för er som inte vet vad småkusiner är så är det sysslingar)

Kommentarer
Postat av: åsa

småkusin :D eftersom vi inte vet vad regelrätt språk är :)

2010-02-02 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0