Den franska fittutionen.

Jaha. Igen. Haha. Första dagen på "macken" igår. Det gick väl bra antar jag. Ska dit idag igen och något säger mig att jag kommer vara minst lika nervös. Alltså, det stör mig. What ever, antar väl att jag överlever, trots att jag inte har någon handledare eller för små byxor eller för långt hår och bla bla.

Andra saker som stör mig:
Jävla franska revoulutionen - who cares? Historia A? Boring. Som fan.
Min näsa - Ja, den gör fortfarande lika fucking ont!!
Papas Tapas - Fullbokat. Alltså sket sig mina och Robins planer.
Stökighet - Städade i fredags, nu ser det igen ut som, hejkomochhjälpmig.
Jävla otrohet - Otrogna jävlar. Vad fan får folk o hålla på så? Och bara skita i andras känslor? Äcklen.

Åh. Känns bättre. Avreagerat mig, lugnat ner mig. Inser att jag måste plugga. FIT....A. Juste. Vi har inget fungerade badrum. Numera måste man duscha i grovköket, där alla går in. Yiha, känns verkligen astrevligt att inte kunna låsa in sig. Får väl hoppas bara att pappas 50+ manliga vänner inte bestämmer sig för att klampa in när jag står o duschar o sjunger. Vet inte vad som är mest skrämmande, mig naken eller mig sjungandes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0