Jaha, det var väl synd då.. Not.

Hm. Intressant dag. NOT. Roligaste var väl MC med min vän Svinet. Det var kul trots att min banan var helt jävla död! Och trots att mister Indier inte var där så överlevde vi ändå!

Saker som gör mig irriterad:
- Skolan har väldigt fet och onyttig mat. Hatar det.
- Skolan tar inte hänsyn till att jag hatar att plugga OCH har ett liv.
- Att mina pengar aldrig räcker till (som vanligt).
- Att jag var onyttig förra veckan.
- Att Robin är långt borta.
- Att jag inte kommer få någon fet kyss av Iza...

Ja jo, jag startade ju en grupp på fejjan. En högst bra grupp! Ni borde alla gå med där! GRUPPEN

Kommentarer
Postat av: iza

puss på att du finns!

2010-02-15 @ 22:35:34
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0