När allt man vill är att få sig liiiite sömn!

Vad som är irriterande:

1. Jag vill sova på eftermiddagen för att jag har ont i huvudet, min dator surrar högt = går inte att vila (vem orkar stänga av?)
2. Vill sova i mamma o pappas säng. Pappa sitter vid datorn. Går inte att vila där heller.
3. Lägger mig i saras säng och hoppas att hon inte hittar mig.
4. Hör genom väggen hur pappa spelar musik.
5. Hör att låten är "I would walk 5000 miles just to be that man who walked... blabla"
6. Inser att jag kan sjunga med i hela låten.
7. Får ingen vila.
8. Går och steker bacon. Fortfarande lika ont i huvudet.

Imorrn är jag ledig. Jag ska jobba. Nice. Jag blev medlem i vikt väktarna idag. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0