Skölj liksom inte uppåt, skölj neråt!

När jag senast la en ansiktsmask så hände något dåligt. Något som har hänt förrut. Jag har en ansiktsmask fårn bodu shop som man kletar på o ska skölja bort efter typ en kvart. Den fräter som fan på huden o det svider o har sig de första minuterna, men sen är det skönt, speciellt efteråt. Men nu så måste det ha kommit in ansiktsmask i näsan på mig! Har hant förrut som sagt. Gör så jävla ont! Är öm i näsan och snyter jag mig så kommer det bara blod och läskiga grejer. Fasiken, vad det gör ont, kan knappt andas med näsan! Irriterande.

Och häromdagen så skållade jag hela tungan när jag lagade mat och skulle provsaka såsen, varmt som fan var det och jag har ingen smakgrej kvar på tungan. Jävligt bra det går för tillfället för mina sinnen.

Kommentarer
Postat av: Cpcia

Hahaha Fan vad patetiskt om det inte är första gången, låter som någonting jag skulle göra!

2010-02-06 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0