Typisk svensson.

Yes. Måndag var det. Första februari. Helt sjukt. Kommer alltid komma ihåg den här dagen som dagen med huvudvärk och den dag då jag höll på att gråta för att jag så gärna ville ha mina pepci duo som låg hemma i skåpet och myste med ipren gel.

Just nu sitter jag och tänker. Ett år sen. Fyfan vilken tjej jag var. Helt sjukt. Över blond, snelugg och kläder som ja.. Inte min stil iaf. Inte jag iaf. Och framför allt så var det exakt två veckor kvar tills mitt liv skulle ändras för alltid. Ganska konstigt måste jag säga. Att för ett år sedan hade jag inte ens träffat Robin haha. Känns ju som om han har varit här för alltid. Robin Robin Robin. Är jag besatt eller? Han läser ju inte ens min blogg.

Jag ska tatuera mig och jag vet äntligen vad jag verkligen vill ha! Och det är något bra, sänder ut ett budskap och inte bara en musiktext. Inte heller mitt namn (skulle aldrig göra det haha) eller typ en tribal bara. Nej det blir något jag står för till hundra procent och något jag tror på. Måste bara finjustera lite detaljer!

Juste! Vi var på härbärget idag! Det var faktiskt väldigt intressant, bra att det finns. Såg så mycket annorlunda ut än vad jag trodde att det skulle göra, kul att se. Det är så konstigt att det finns en del människor som inte har något. Så tar man och funderar. Vad har jag? Till och börja med, ett hus, en familj, en pojkvän, underbara vänner. Men sen då, materiellt? Ja jag har två egna datorer, jag har en stor säng, jag har en iPod, en mobil, en kamera, smink, överdrivet mkt kläder, jag har för fasiken så många nagellack att om två försvinner så märker jag inte ens det. Och så finns det dom som ligger på en kartong varje natt. Herregud.

Bortskämd.


Måste bara visa sötaste bilden på mig o saarrraaa

Kommentarer
Postat av: sarrrraaaa (?)

haha ååh, vad söt. not

2010-02-02 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0