Det är nu fredag och det gillar jag.

Som enligt facebook, det är tydligen fredag idag. Free day. Det tackar vi inte nej till. Men istället så kör vi lite Gertrud, Berran o matte. Ja. Alltså jag gillar ju fredagar. Dom är mysiga. Det känns bara lite tråkit att jag inte får vara med honom. Egentligen så är väl det inte så konstigt, det är ju så vi funkar. Träffas för lite. Hela tiden. Ett förhållande uppbyggt på saknad. Haha. Känns som en bra grund.

Efter skolan ska jag o min syrra masa oss hem till farmor, det är typ 30 meter i från Eskil och det är anledningen till varför jag är där så sällan, det är sååå långt att gå...? Förmodligen så är jag en dålig släkting. Ja, en riktigt bad en. Och det gnager lite på mitt samvete. Jag borde träffa mina släktingar lite oftare. Och så många ursäkter har jag ju inte, avståndet är inte ett problem längre. Möjligtvis skulle det kunna vara att 1. jag kommer inte hem. 2. jag är alltid trött. 3. jag glömmer alltid bort det. Okej, lösningar; 1. Mina gamelsläktningar skjutsar gärna hem mig tror jag. 2. sov lite mer (som i natt, 12 timmar) 3. okej, gör en läkarundersökning?

Livet är inte alltid så lätt liksom.

JUSTE. GRATTIS PERNILLA O SUSANNA PÅ 18-ÅRS DAGEN(DAGARNA?)!
HA VÄRLDENS JÄVLA BÄSTA DAG GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0