Not feeling so, öh, på toppen



Idag är det första gången på evigheter (känns det som) som jag är ledig från jobbet och kan vara hemma hela dagen. Det suger. För det innebär att jag måste ta tag i alla dom där sakerna som jag har skjutit upp här hemma. Nummer ett är alla dessa intervjuer som ska renskrivas, det kan vara det tråkigaste jag har gjort. Ja, förutom att slipa väggar då. Och sen det är andra är ju att rensa här hemma, börja packa allting, om tre veckor flyttar vi och jag har packat, eh, typ inget. Bara lite vinterkläder. Och det tredje är att renovera klart stugan, tror vi ska till någon målarbutik snart och köpa färg, yes!

Till råga på allt (säger man så?) så har jag gått och blivit mystiskt sjuk. Ont i halsen, kan knappt svälja, och kanske lite feber. Men det jobbigaste är tröttheten, att jag känner att jag orkar inte göra något, och så har jag så mycket att göra. Min kropp är inte van att bli så här överansträngd...

Nu vill jag äta lunch, ska kolla om man kan göra något nyttigt, typ en sallad. Annars blir det stuvade makaroner, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0