En riktig mysig sommardag!

Idag så har mina kusiner Clara och Axel och deras pappa varit här och hjälpt till o sätta upp poolen. Jag vet inte dock hur mycket Clara och Axel hjälpte till med, de ville mest bada, vilket inte gick så bra, tar väl någon dag eller två och fylla upp den. Men istället hoppade vi studsmatta, spelade bokia (som jag tror det heter. Anders sa att det är italienska och betyder "jag har tråkigt och har inget annat att göra" haha. Ni vet, men klot i olika färger o så ska man träffa en liten boll?), och druckit saft. Saften var god. Axel tyckte den smakade gammal ko(?) Vi åkte sen ner till Pottskär och badade dem, och det var faktiskt redan ganska varmt i vattnet, hela 19 grader! Så dags för första doppet snart?

Jag har inga bilder än så länge på dessa små liv, ligger i kameran och jag ORKAR verkligen inte överföra. Istället får ni se hur somrigt vacker o fräknig jag är (haha). Nu tror jag att jag ska vara glad igen och gå till mamma och sara, de bokar nämnligen en resa till London för i sommar!


Kommentarer
Postat av: Toa

åh vilka härliga bilder! jag vill också ha fräknar :)

2010-06-28 @ 01:18:41
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0