Idag är det sista juni



Igår träffade jag Cia och Stina som sagt (eller kanske inte). Vi drog till mitt jobb, för jag kan ju inte få nog av det stället på dagarna, och drack o åt. Eller okej då, jag åt och dom tittade på. Lite komiskt är det allt. Jag som är i med i en seriös bantartävling där jag och pappa är med, plus sara fast hon har inga mål så det räknas inte! Vi snackade väl lite skit sådär om det mesta och sen hade jag och Cia en intensiv kubbturnering, där, på grund av allvarliga fusk a la Cias vägnar så vann hon. FULT SPELAT KVINNA.

Nu slits jag mellan två sidor. Sitta och skriva intervjuer (måste måste måste, ska vara klart idag) eller åka ner till stugan, städa ur den och kunna börja måla i helgen (borde borde borde, ska vara klart om mindre än en månad). Alltså fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Har ingen aning om hur jag ska göra och jag är stressad så det slutar väl med ett glas coca cola LIGHT (tävlingen hallå) och Harry Potter på altanen. Peace!

Kommentarer
Postat av: C

I AM THE GREATEST

2010-07-14 @ 15:24:40
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0