Jag har fått ett kort på min magsäck, från insidan av kroppen!

Jaha, nu var den där gastroskopin avklarad (att man kör ner en slang med en kamera i halsen och ner i magsäcken). Så jävla vidrigt var det, riktigt obehagligt och jag trodde att jag skulle spy på läkaren, som hade ett plast-förkläde... Jag låg hur som helst och rapade massa luft, gjorde konstiga ljud, grät och hostade upp blod. Har fortfarande ont i halsen, trots att jag tryckte i mig CBO och strips. Nu vet jag i alla fall vad som är fel; jag har en slapp magmunsmuskel och något med broskringar. Bara att fortsätta med min medicin och sen hata mamma lite, eftersom att jag har ärvt det av henne och morfar.

Nu ska jag fortsätta leka med kameran och försöka ta lite vettiga bilder, jag är väldigt glad att jag har den, men det är inte kul att det inte funkar. Snurrar i skallen när jag tänker på bländare o slutartid och brännviddar och närgränser och zoom och fokus och inte vet jag. Snurrigt är det i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0