Och om du kunde se dig om

Jag har jobbat idag, det är ett hårt liv. När jag kom hem var jag alldeles slut och helt degig! Bokstavligen talat, då jag har bakat ett antal pizzor idag. Så det fanns bara en sak att göra; springa runt naken (typ, bikini på, men ändå) och hoppa i poolen. Fast man får inte hoppa i för då knakar den och jag är livrädd att poolkanten ska gå sönder och jag ska spolas ner för "berget". Och sen flöt jag omkring. Ahhhhhh, det var så mysigt! Hörde att det kan bli 33 grader på söndag i Eskilstuna!!!! NICE. Då är jag dessutom ledig och jag ska bara vara hela dagen. Nej juste, ska jag inte alls, för jag måste renovera en stuga. KUL, i den där jälva värmen.

Nu är jag inne på MSN för första gången på en månad och blir irriterad. Varför kan inte tönten Robin bara svara när jag vibbar o skriver o skriker till alternativt på honom? Tänker snart logga ut för att jag är så sur på'na.

Renskrivning av intervjuer nu, ciao.


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack så jättemycket! :D

2010-06-30 @ 11:12:59
URL: http://jefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0