Viklen härlig dag!

Det enda som jag gör om dagarna är att jobba, äta, sova, läsa och skita (typ). Dagarna just nu går runt och runt och runt, samma sätt hela tiden. Renovera lite här, packa lite där, jobba lite sisådär och bla bla bla. Om två veckor vid den här tiden befinner jag mig i London och det ska bli riktigt intressant!! Måste köpa ett till minneskort tills dess bara, tro mig; hela jäkla staden ska bli förevigad på kort a la mig.

Jag känner att jag har ett socialt behov och vill träffa lite peeps. Så på fredag tar jag saken i egna händer och träffar silliga cissi och stolliga stina. Två fina vänner och jag känner på mig att lite nyuheter kommer bytas oss emellan ;)

Nu redigerar jag bilder, läser sista harry potter boken och äter Riesen (nej, bantartävlingen förlorar jag nog... NOT)

P.S IDag var jag och kollade på kattungar och tror vi tar hem två stycken om ett par veckor, så söta! Dessutom har vi tingat en hundvalp som också kommer om några veckor, eventuellt. PLUS att vi ska skaffa uggla. Japp, när vi flyttar till hästarna blir det verkligen bondgård...

Kommentarer
Postat av: c

Jag är jättetaggad inför fredag!!!!!!!!!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-06-29 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0