Det är faktiskt riktigt illa och som grädde på moset lyssnar jag på kent igen. FYI.

Okej förlåt för tidigare inlägg. Jag har haft en harmonisk kväll, men ehum, sen blev den harmoniska kvällen väldigt tråkig. Tror att jag måste do something! Och nu har jag en beslut framför mig, suckah. Ta ut disken ur rummet, eller inte?

Saker på rummet (som jag ser för tillfället):
3 kaffekoppar
2 tallrikar
1 liten tallrik
1 stort coca-cola glas
2 dricksglas
2 knivar
2 gafflar
4 småskedar
1 liten skål

Hm, inte undra på att det är tomt i köket då och då... Alla bara klagar på mig, men jag tycker aldrig att jag har så mycket saker, men ehhhhh, tydlgen så var det mer än jag trodde. Åh nu såg jag ett till glas haha. Herrejesus. Jag verkligen lever i mitt rum, jämt. Och det är så stökigt att jag mår nästan illa. Golvet är en garderob har aldrig varit mer tydligt. Fyfan. SKÄMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0