You're always on my mind

Idag har gjort något som borde vara emot min viktväktningsperiod; jag har jobbat. Jaha tänker alla nu, vad är hennes problem?! Ja, alltså ni har inte hört hela sanningen.... Jag jobbar på en restaurang/café. Åhhh fyfan, nu trillade poletten ner! Och åh, jag kan tjuväta grejer hela tiden, mat o kakor och andra onyttiga saker. Och OM jag gör det. Åt en jävla chokladtårta idag och småkakor och stekt ris (<3333) och pasta och kyckling och fläskkarré och ja jag vet inte allt vad jag har ätit. SKÄMS Emma, nu är du en dum tjej. JÄVLA TJOCKIS!!

Dessutom är pappa väldigt arg på mig så jag borde städa lite så att han blir glad när han kommer hem. Men först måste jag kolla runt på internet efter ett par bättre arbetsskor, really need a pair. Yes, jag har sådan kramp i mina fötter. Gärna några med AC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0