Cia säger SKÅÅÅRRRRETTT till scorett.

Har "just" (som det så fint heter på åländska) varit på Slagsta glass med mamma och sara. Jag åt en asgod chokladsnäcka, MEN för första gången så åt jag inte upp hela glassen! I know, fucking crazy. Kan ha o göra med att jag åt mycket av en o-god tex mex gratäng på något weird lunchställe på någon bakgata i Eskilstuna. Måste även få tillägga att på Slagsta glass så fick lilla Izor en väldigt stor vanilj-kula att käka. Plus resterna (typ halva) av min chokladsnäcka och allt kex. Det var ju faktiskt hans födelsedag... Igår...

Nu om 19 minuter börjar jag jobba så borde knäppa brallorna (fast det går typ inte) och cykla upp. Skönt att bo nära jobbet, inte långt att åka. IMORRN så ska jag leka med min nya stuga så den blir fin och bebolig, YÄY.

Puss o kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men säg något jag kan uttala normalt? THis is kräännkanndee

2010-05-29 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0