En promenad i regnet

Idag så tog jag en liten promenad i regnet, det var väldigt befriande och mysigt. Ja jag blev blöt i håret och såg sen ut som en liten golvmopp men what ever. Det var coooozy och jag liked det. För övrigt så var det tusen maskar på alla gator. Och sniglar. Och jag ville inte hoppa på dom så jag skuttade fram som en liten balettdansös. Tror att jag klarade mig utan att döda några små djur, jag har ju problem med att slå myggor o sånt "tänk om dom har familj!!!!". Antar att det ger mig lite guldpoints hos mannen där uppe (Gud). Om han nu än finns.

Jaaaa... Nu har jag inget mera att förmdla. Glott på olika serier hela dagen och ätit snabbmakaroner. Och färdiglagade köttbullar, haha. Antar att det är trevligt vara ledig varje tisdag!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0