Only clowns would play with those balloons, what'd ya wanna look like Barbie for?

Idag var jag och mamma och sara i lillstuga o renoverade. Jag var en fulländad elektriker. Jag rev ner kablar o klippte sönder dem. Jag slet o drog och pustade o stånkade o stönade. Jag hade ner kopplingscentraler, uttag, kontakter och kabelklämmor. (Jag fick en i ögat och ser väldigt dåligt på det ögat just nu, eftersom det knappt går o öppna ibland) Ja, allt detta gjorde jag själv. Mamma tände garagelampan o satte den upp och ner, Sara kunde inte sträcka ut armen för hon hade så ont, men hon var bra på att dela ut kakor. Mamma trodde inte det fanns ström i telefonjacket och Sara var lika smart som vanligt. (Nej då, dom hjälpte till. Lite iaf)

Så, jag vill inte säga att jag är karl, bara för att jag är händig så man inte en man, MEN jag är väldigt butch och fett cool iaf. Dessutom har jag dragit bort halva mattan på golvet, FYFAN vad det var jobbigt. Inget för dom klena (mamma) som satt hjälplös på golvet och sa "Maaaats, Mats, kom och hjälp mig.. Hallå, mats" :( Så ja, sött. Min mor.

IAF idag har jag ätit cheeseballs o det var gott. Nu kollar jag L word o det är bra. Jag är tjock, torr om händerna och väldigt pratglad (sorry Robin). Imorrn äre jobb och plugg, har inte ens börjat med bokanalysen som ska in på måndag, men jag känner mig själv o den kommer bli klar. Långt babbel nu, guess I am tired. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0