You can call her broke, you can call her poor, but everybody knows that she ain't cold no more. She's a dimestore diamond

Som följd av det faktum att jag typ sköt en spik i mitt öga igår så har jag skrapningar på hornhinnan eller något sånt. Vilket inte alls är så farligt som det låter, men TYCK SYND OM MIG ÄNDÅ! Jag kan inte vara i solen för då gråter jag och det är fint väder idag och jag vill vara i solen!!! Jag var däremot på vårdcentralen idag ♥ och det var omysigt. Läkaren färgade mitt öga gult (!) och sen grät jag gulatårar. Fick bara en jävla salva, så nu är jag good to go.

Var på elgiganten också. Kolla kamera. Köpa kamera, snart. Så jädrans pepp (järnspikar också). Ska bara få min lön, vilket är lite tråkigt när den inte kommer...

EHhhhhhhh ja. Bärbara datorn suger, kan inte ladda upp bilder. Pussi pussi - i miss sussi (ordvitsig som man är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0